Pytanie o prototypy

Artyleria, lotnictwo, broń strzelecka, pojazdy, kawaleria, marynarka wojenna, fortyfikacje - czyli wszystko o sprzęcie, ekwipunku i broni wszystkich stron wojny. Organizacja i struktura wojsk.
ODPOWIEDZ
jakubjumper

Pytanie o prototypy

Post autor: jakubjumper » śr lis 14, 2012 9:20 pm

Witam serdecznie
Jestem studentem historii 3 roku 1 stopnia. W tym roku piszę prace licencjacką dotyczącą polskiej broni a konkretnie jej prototypów „Prototypy polskiej broni w 20-leciu międzywojennym”. Praca dotyczy wszystkich konstrukcji prototypowych które nie weszły do służby mimo iż niektóre jednostkowo zostały użyte podczas kampanii wrześniowej, mowa zarówno o broni pancernej, palne, jak i samolotach Moje pytanie:
Gdzie szukać źródeł odnośnie tych prototypów jak np. czołg 10Tp, 53Tp, PZL.38 Wilk, jakie archiwa( CAW jest chyba nieczynny) czy są już na ten temat jakieś opracowania?, czy są jeszcze niezbadane aspekty tego zagadnienia?
Z góry dziękuje za wszelką pomoc
Pozdrawiam:
Jakub

Woj

Re: Pytanie o prototypy

Post autor: Woj » śr lis 28, 2012 7:26 pm

jakubjumper pisze:Jestem studentem historii 3 roku 1 stopnia. W tym roku piszę prace licencjacką dotyczącą polskiej broni a konkretnie jej prototypów „Prototypy polskiej broni w 20-leciu międzywojennym”. Praca dotyczy wszystkich konstrukcji prototypowych które nie weszły do służby mimo iż niektóre jednostkowo zostały użyte podczas kampanii wrześniowej, mowa zarówno o broni pancernej, palne, jak i samolotach Moje pytanie:
Gdzie szukać źródeł odnośnie tych prototypów jak np. czołg 10Tp, 53Tp, PZL.38 Wilk, jakie archiwa( CAW jest chyba nieczynny) czy są już na ten temat jakieś opracowania?, czy są jeszcze niezbadane aspekty tego zagadnienia?