[Kupię] grę komputerową Fall Weiss 1939

Kupię, sprzedam, poszukuję, mam pytania lub coś ciekawego do zakomunikowania ... czyli wszystko dla kolekcjonerów militariów, poszukiwaczy i rekonstruktowów.
maciek1939

[Kupię] grę komputerową Fall Weiss 1939

Post autor: maciek1939 » śr cze 27, 2007 7:59 am

[Kupię] grę komputerową Fall Weiss 1939 wydaną chyba w 1998 r. zainteresowanych sprzedażą proszę o kontakt ma mail

Prymonek

Post autor: Prymonek » śr lip 25, 2007 9:03 pm

Jeśli ktoś ma więcej to też kupię:) Nawet kopię!

Kutrzeba- Werner

Post autor: Kutrzeba- Werner » ndz wrz 23, 2007 1:02 pm

Niestety to dość stara gra (1998) i obawiam się ,że dużo osób już ją po prostu sprzedała lub zniszczyła :(
Ale dla pewności sprawdzcie na allegro.

tlewandowski

Post autor: tlewandowski » czw lis 22, 2007 4:56 pm

Na allegro niestety nie ma! Tez szukam bo mi sie płytka zjechała i nic. Ktos gdzies pisał, że jest w jakiś wznowieniach, ale ja nie widziałem.

Artur M.

1939

Post autor: Artur M. » pn cze 30, 2008 11:25 am

Dlaczego tak późno ? Mało brakowało, a gra nie powstałaby w ogóle...
Dlaczego..? Odpowiedź jest prosta - dużo pracy, mało korzyści.
Na 'Piotrkowie' zarobiliśmy taką masę pieniędzy, że wybór między
"puszką piwa, a innymi dobrami doczesnymi..." był bardzo trudny.
W zasadzie trudno się temu dziwić. Liczba gier sprzedawanych oficjalnie,
waha się, wg. różnych źródeł, pomiędzy 2%, a 10% liczby kopii pirackich.
Jakie są tego skutki ? O ile dla dużych firm zachodnich, sprzedających
gros swoich produktów na bardziej cywilizowanych rynkach nie jest to
tragedia, o tyle dla polskich programistów jest to ogromny problem.
I nie chodzi tu tylko o napchanie sobie kabzy. To, że tacy, jak Ty
( choć mamy nadzieję, że nie TY... ), miłośnicy gier strategicznych idą
na giełdę po kopię piracką, a nie kupują program legalnie, powoduje,
że nasze gry wychodzą dużo rzadziej (ponieważ musimy zajmować się
bardziej "poważnymi sprawami"). Opłacenie DOBREGO grafika, historyka lub
kompozytora kosztuje MNÓSTWO pieniędzy ( nawet nie wiecie ile ! )
Obecnie w naszym zespole jest sześciu głównych autorów:
Jarek Chudziak - programowanie 'zaawansowane'
Michał Karkuciński - grafika komputerowa
Adrian Łojek - historia: konsultacje
Marcin Nietrzebka - historia: mapa, scenariusze
Mariusz Ochla - muzyka
Marcin Popkiewicz - programowanie i koordynacja
Jesteśmy miłośnikami, ale nie stać nas na pracę 'w czynie społecznym'.
Używana przez Ciebie gra zostanie prawdopodobnie wydana równolegle na
rynkach zachodnich i mamy nadzieję, że dochód ze sprzedaży będzie
satysfakcjonujący.
Niezależnie od tego, mamy niezłe rozeznanie na temat stopnia
'spiratyzowania' naszego programu na terenie kraju.
O ile sytuacja będzie taka, jak w przypadku 'Ardenów' i 'Piotrkowa',
to w ramach protestu w naszych następnych grach język polski zostanie
zastąpiony np. włoskim.
Podkreślmy jeszcze raz - kupując polskie gry legalnie wspierasz autorów,
którzy dzięki temu będą mogli pisać WIĘCEJ i LEPIEJ !
Chcielibyśmy, aby właśnie te słowa opisywały rozwój naszej firmy w
przyszłości.

Przemo

Post autor: Przemo » śr lip 02, 2008 12:09 pm

A o jaką płatność chodzi

dar75

Post autor: dar75 » śr lip 02, 2008 1:54 pm

O jezu, moja płytka juz się zajechal na amen kilka lat temu
Kupię tę kopię, prześlij na priv jak Ci zaplacić.

Jak dla mnie gra mimo żmudności jest jedna z najlepszych strategii w jaką grałem ( z dwoma wadami - nieobsadzone ciężkie fortyfikacje "bunkry" walczą i nie można zrobić masowego nalotu na jedno pole).

Poza tym te statystyki strat: sam miód dla maniaków.
A koncepcja Porwita sprawdza się lepiej niż koncepcja rzeczywista
( walcząc polakami). A najlepiej wyszło mi zostawienie straceńczych oddziałów na węzłach dróg i obsadzenie głownej linii oporu czym się da, opuszczenie Borow Tucholskich i obrona na linii Kanał Bydgoski-Wisła - Osa :lol:

Rozegrał ktos całą kampanię Niemcami ( bo mi wykrzaczało 2 września)?

Artur M.

Biały plan.

Post autor: Artur M. » sob lip 05, 2008 6:38 am

Biały plan jak kto lubi gry.

dar75

Post autor: dar75 » pt lip 18, 2008 6:45 pm

Thx, dla ArturM
doszło i chodzi

103

Post autor: 103 » wt sie 12, 2008 11:36 am

O jezu, moja płytka juz się zajechal na amen kilka lat temu
Kupię tę kopię, prześlij na priv jak Ci zaplacić.

Jak dla mnie gra mimo żmudności jest jedna z najlepszych strategii w jaką grałem ( z dwoma wadami - nieobsadzone ciężkie fortyfikacje "bunkry" walczą i nie można zrobić masowego nalotu na jedno pole).

Poza tym te statystyki strat: sam miód dla maniaków.
A koncepcja Porwita sprawdza się lepiej niż koncepcja rzeczywista
(walcząc polakami). A najlepiej wyszło mi zostawienie straceńczych oddziałów na węzłach dróg i obsadzenie głownej linii oporu czym się da, opuszczenie Borow Tucholskich i obrona na linii Kanał Bydgoski-Wisła - Osa.
Rozegrał ktos całą kampanię Niemcami ( bo mi wykrzaczało 2 września)?


Witam.
FW jest wg mnie najlepszą grą strategiczną o kampanii wrześniowej.
Plusy gry: zgodne z historią rozmieszczenie jednostek obu stron, b.duża mapa na której można operować z rozmachem jednostkami, dosyć poprawne nazewnictwo jednostek, możliwość tworzenia improwizowanych
jednostek z istniejących oddziałów, zgodne z historią wchodzenie do gry
jednostek mobilizujących się w trakcie kampanii, transport kolejowy.
Minusy gry: nie mogłem zagrać Niemcami kampanii (historycznej i alternatywnej wg Porwita) vs Polska komputer gdyż gra zawieszała się już
po pierwszej turze!; mapa nie obejmuje Berlina, Gdańska, Królewca oraz
zachodniej granicy Polski w Wielkopolsce, brak wybrzeża oraz mapa nie
dochodzi do granicy wschodniej z ZSRR i Łotwą czy też do Rumunii; brak
jest też oddziałow słowackich oraz sowieckich; ponadto WP ma więcej art.
plot niż przeciwnik oraz po stronie niemieckiej występuje kilkanaście
samodzielnych Kavallerieregiment jako klasyczna jazda podczas gdy po
mobilizacji zostały one rozwiązane i utworzono na ich bazie Aufklarungs Abtailung jako oddziały rozpoznawcze do dywizji piechoty. Niemiecka 12DP ma 1IX w Prusach Wsch. wszystkie baony piech. chociaż naprawdę
2-3 baony były rozmieszczone na Pomorzu przy improwizowanym korpusie Kaupisha. W 4Pz.Div występuje cały baon pionierów który nie był
jescze sformowany i walczyła tylko 1 kompania. Nazewnictwo niemieckich
dyonów ppanc jest błędne: PAK (tak nazywano same armaty ppanc), powinno być raczej PAA lub Pz.A.Abt.(PanzerAbwehrAbtailung). Ale te drobne niezgodności historyczne nie zmieniają faktu, że jest to najlepiej
dopracowana pod tym względem gra i to jest super.
Szkoda tylko, że gra chodziła pod Win95 i pierwsze wersje Win98 i po zmianie kompa nie odpala! A na DOSie się nie znam. Kto wie jak grę uruchomić na XP lub Vista?

ODPOWIEDZ